Kurban Kesim Aşamalarımız

1. Kurban bedelleri hesap numaralarımız üzerinden veya bizzat elden almak suretiyle gerçekleşmektedir. 
 

2. Verdiğiniz  vekâletler doğrultusunda Yurtiçi ve Yurtdışı  olmak üzere sadaka, Akika, şükür, vacib ve Adak kurbanlarını sizin adınıza tamamen hijyenik ve helal usullere uygun kesip, yetim, öksüz ve kimsesiz çocuklara ulaştırmaktayız. 

3. Hayırseverlerimizle kurban sahiplerine kısa mesaj yoluyla kurbanın kesildiğine dair geri bildirimde bulunur.

4.Kesmiş olduğumuz kurbanlarının kesim aşamalarının tamamını ve dağıtımlarının görüntülerini video’ ya alıp hayırseverlerimizle paylaşıyoruz.

 

 Yurtiçi ve Yurtdışı Kurban Fiyatlarımız

Yurtiçi Kurban Bedeli: 1.200 TL ‘den başlayan fiyatlarla.

Yurtdışı Kurban Bedeli:

Afrika Kurban Bedeli: 100 DOLAR
Arakan Kurban Bedeli: 100 DOLAR
Bangladeş Kurban Bedeli: 120 DOLAR
Yemen Kurban Bedeli : 135 DOLAR

Filistin Kurban Bedeli: 300 DOLAR

KURBAN’IN ÖNEMİ

Kurbân, yaklaşmak ve Allah’a yakınlık sağlamaya vesîle kılınan şey mânâlarına gelir. Mal ve candan fedâkârlık mânâsı taşıdığından, Allah’a yaklaşmanın en mühim vâsıtalarındandır.
Kurban, maddî fedâkârlığı ve her yönüyle vermeyi gerektiren bir ibadet olduğu için, insan nefsine zor gelir.
Bu sebeple Allah Resûlü Müslümanlara, yaptıkları amelin fazilet ve sevabını düşünerek müsterih olmalarını tavsiye etmektedir.

Kurbanın kanı, henüz yere düşmeden Allah’ın rızâsına nâil olur ve kabul edilir. O hâlde, kurbanlarınızı gönül hoşnutluğu ile kesin!” (İbn-i Mâce, Edâhî, 3; Tirmizî, Edâhî, 1/1493)

“kan akıtmaktan” ve “kanı henüz yere düşmeden” ifadelerine yer verilmek sûretiyle, kurbandan maksadın “kan akıtmak” olduğu gösterilmiştir.
Kan akıtmaktan maksat da, mü’minin Allah’a itaat, teslîmiyet ve rağbetini arz etmesidir. Yoksa Allah’ın, ete ve kana ihtiyacı yoktur. Nitekim âyet-i kerimede:

“Allah’a, kestiğiniz kurbanların ne etleri ne de kanları ulaşır. O’na ancak sizin takvânız ulaşır…” buyrulmaktadır. (Hac 22/37)

Hz. Âdem’in oğlu Kâbil’in gönülsüz takdim ettiği kurbanı kabul edilmeyince, kıskançlığa kapılarak kardeşine, «Andolsun seni öldüreceğim» demişti.
O zaman Hâbil’in ona verdiği cevap çok mânidardır:

“…Allah ancak takvâ sahiplerinden kabul eder.” (Mâide 5/27)

Demek ki kurban ile takvâ arasında çok sıkı bir bağ bulunmaktadır. Kurbanı ancak, takvâ ehli kimseler gönül huzûru ile kesebilir.
Diğer taraftan, kurban keserken takvâ duygularıyla hareket edilmelidir. Bunun yanında kurban, sahibini takvâ duygularıyla tezyîn ederek Allah’a yaklaştırmaktadır.
Allah katında en değerli insan da, en fazla takvâ sahibi olan kişidir. (Hucurât 49/13)

Diğer taraftan Allah, sırf kendi emrine imtisâlen ve rızâsı için kesilen kurbanı kabul etmektedir. Bunun için Resûlullah Efendimiz:

“Kestiğini Allah’tan başkası adına kesene, Allah lânet etsin” buyurmuştur. (Müslim, Edâhî, 43-45; Nesâî, Dahâyâ, 34)